Fenerbahçe Teknik Direktörü İsmail Kartal, Nordsjaelland Mağlubiyeti Sonrası Taraftardan Özür Diledi
Fenerbahçe'nin Nordsjaelland karşısında aldığı mağlubiyetin ardından teknik direktör İsmail Kartal, taraftardan ve camiadan özür diledi. Bu durum, takımın moralini ve motivasyonunu nasıl etkiler? Futbolseverlerin merak ettiği detaylar ve Kartal'ın açıklamaları haberimizde. Devamını oku →